Van Lee naar Lone (zondag 4 mei van Lee Vining naar Lone Pine)

4 mei 2014 - Lone Pine, California, Verenigde Staten

4 Mei, De planning voor vandaag is van Lee Vining naar Lone Pine te rijden. Een rustige dag waarin we niet al teveel gaan doen.

We vertrekken rond 09.00 uur na het ontbijt. Ons eerste stop is bij het Mono Lake, bekend door de zout afzettingen. Rond om het meer ligt de Mono Basion National Scenic Area. Na een kleine wandeling en de nodige foto's genomen te hebben over dé zout afzettingen vertrekken we weer. Onderweg is een sanitaire stop noodzakelijk, ik besluit op het moment dat Ed vertrekt naar de toilet het stuur over te nemen. Even een kussen zoeken omdat een stoel verhoging niet bij de hand is, zoals Henny al schrift omdat ik anders niet boven het stuur uit kom. Goed rijden maar en gas geven, echt heel leuk. We rijden door tot een van de volgende meren waar we een kijkje nemen, een vismeer met een klein haventje. Dan verder door tot even na Lone Pine waar we de camping op rijden. Voor mij een voordeel dat we recht door de juiste plek op draaien.

Alles staat op de juiste plek, alle aan en afvoer slangen zijn aangekoppeld. De temperatuur is zodanig 34 graden,  30 meer dan in de nacht ervoor dat we besluiten niets te ondernemen, chillen. In tussen pakken we wel de kaarten en boeken er bij om de route voor de volgende dag uit te zetten. Er moet dan nog wel iets aan eten worden verzorgt, BBQ komt op het programma. Henny en ik halen hout  en folie. Worstjes zijn er genoeg al in de koelkast, een pak van 24 stuks, we doen er sauzen, rijst en groente bij en klaar. Na dit evenement is het echt tijd om te gaan slapen, de luikjes gaan dicht.

zie de route van deze dag is te zien bij de foto galerij.

Mijntje

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sil:
    6 mei 2014
    daar heb je wel foto's van he? jij in zo een mega RV!
    xsil