Eind goed al goed (donderdag 29 en vrijdag 30 mei)

30 mei 2014 - Haarlem, Nederland

Eind goed al goed

Na een verkwikkende nacht in het hotelbed met een dikke zweedse matras, is het verfrissend wakker worden. We sliepen bij navraag aan onze reispartners allemaal om 9.15. Dus dat was vroeg op en alles was al klaar gezet de vorige avond. Lekker rustig aan gedaan en op tijd naar het ontbijtbuffet. De nodige eimuffins en donuts en thee. Na uitgecheckt te hebben zijjn we om 10.30 in de shuttlebus gestegen om naar sfo te reizen. Het inchecken van de vorige avond had dus weinig zin, daar we het moesten uitprinten en zonder printer doe je niet veel. Aangezien er aan de balie niemand voor ons stond was deze handeling ook snel gepiept. Na een rustige walk naar de gate en douane formaliteiten, hebben we nog heerlijk koffie gedronken en effe de mail en fb uitgelezen. Het vliegtuig vullen met mensen is 1, maar wegkomen is een andere zaak, de rechter motor wilden niet meedoen. Na een oponthoud van een kwartier was dat euvel ook weer verbolpen en heeft hij het de gehele vlucht volgehouden. Vol met eten en drinken gaan we nu de landing inzetten boven Amsterdam. Alle eten komt weer naar boven, maar we houden ons goed en komen gezond en wel op Nederlandse  bodem terug.

In de aankomsthal staat Silvia klaar om ons naar huis te brengen en Frans en Hennie pikken een connexionbusje om naar huis te gaan. Na een knuffel en een hug laten we voorlopig deze vakantie voor wat het is en gaan de dingen laten bezinken en doordringen wat we allemaal hebben ervaren.

Bedankt voor het volgen van ons blog en jullie reacties.

Ed

1. Judith:
    30 mei 2014
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!!
    Was superleuk om te lezen en jullie te volgen...
    Xx
  2. Sil:
    30 mei 2014
    bedankt voor het leuke meelezen en super fijn dat jullie het leuk hebben gehad... en nu weer lekker thuis zijn! vinden wij gezellig xx
  3. Reinier:
    30 mei 2014
    Welkom thuis. Wat moet ik nu lezen als ik mijn bedje uitkom?
  4. Annelies:
    30 mei 2014
    hoop dat jullie het erg leuk hebben gehad eh voor de leuke verhalen die jullie door stuurde naar on s vont ze erg leuk om te lezen bedankt er voor meintje ed henny en frans hennie ook een knuffel van boomer en kusjes van ons xxxxxxxxxxx
  5. Yvon:
    30 mei 2014
    he.. fijn dat jullie weer thuis zijn.. das altijd een lekker gevoel.. nu uitrusten van je vakantie he??
  6. Sas:
    31 mei 2014
    Super leuke blog fijn weer veilig thuis