Mijn laatste vakantie verhaal.

1 juni 2014 - Heemstede, Nederland

Het laatste verhaal van mijn vakantie.

Het was een super vakantie en zoals Ed al schrijft het moet allemaal ook nog wel wat landen. Het vliegtuig kan wel geland zijn maar in mijn hoofd schommelt er nog van alles door elkaar. Een maand vakantie klinkt lang maar in een groot land als Amerika kan je wel een jaren verblijven en kan je natuurlijk niet alles doen wat je zou willen of bedacht had, keuzes maken heet dat.

Wat is leuk: alle bijzondere belevenissen, alle bergen en dalen, wat maak je met elkaar mee. Wat een land van verschillen, in rijkdom en armoede. Zoveel bedelende en naar eten zoekende mensen, andere rijden in jequars, de duurdere mercedesen, lexus enz. Ik heb in deze maand maar in een wijk geen op straat bedelende mensen gezien, dat was in het Financieel district van San Fransisco. Waarom, mogen ze daar niet komen, juist daar is toch genoeg te halen? Rond reizen in de camper. En nog zoveel meer.

Minder leuk: zo lang van huis.

Wat heb ik gemist: een dagje shoppen, terrasje, wijntje, biertje in de grote stad San Fransisco.
Slenteren langs het strand.
Dan zou ik de volgende keer een dag of twee langer blijven in het Yosimite park en een nachtje langer in Las Vegas.

Tekort mee of vergeten: korte broek, zakmes, connector om mijn foto's van fototoestel naar IPad te zetten, snoertje voor aansluiting telefoon of zoiets dergelijks naar speakers van de auto om muziek te luisteren die we leuk vinden.

Teveel mee: 2 lange broeken, 2 jurkjes, lange rok, badkleding, slenter kleding, t' shirts, sokken, shop kleding enz. Echt veel teveel meegenomen.

Deze vakantie, een ervaring rijker.

Mijntje

1. Reinier:
    2 juni 2014
    Wat een mooie afsluiting!!! Jullie moeten gewoon nog een keer. (Gaan we mee. )Wat ik helemaal niet herken zijn de bedelaars...? Kun je zien hoe zo'n land veranderd in 25 jaar. Wij waren ook zo onder de indruk. (7000km rondgereden in 5 weken) Nu aan de slag met de foto's e.d. we wilen ze gauw zien.
  2. Annelies:
    2 juni 2014
    ben blij dat je het gezellig hebt gehad en leuk voor jullie maar ik niet vliegen hoor niks voor mij en ad