The day before (dinsdag 29 april, Haarlem)

29 april 2014 - Haarlem, Nederland

Je zult het allemaal wel meemaken, alles gepakt, gecheckt en nog eens gecheckt en dan waar heb ik dit en waar heb ik dat geborgen, moet dit niet daar en dat niet hier. Ik wordt er gek van. Toch maar even een goede zonbescherming voor mn ogen bij Pearl gehaald, want ze zeggen dat de zon in Amerika altijd schijnt. Ohja ennog oordopjes voor Mijntje in het vliegtuig.  Ik heb ze wel, maar zij wil ze nu ook. Nee hoor, nu zeur ik. De mail van Mijntje ligt eruit en die moet natuurlijk weer goed werken, maar met Lle wachtwoorden die in de loop van de tijd ingebracht zijn, is het een ramp. Daan gaat vanavond even kijken en ik heb om 8 uur nog een vergadering van de VVE. Ondertussen hebben Frans en ik de boardingpassen in orde gemaakt en is alles voorbereid voor de wereldreis. 30 dagen toeren door Californie met als hoogte of dieptepunt de Grand Canyon. Wordt vervolgt.

1. Sas:
    29 april 2014
    Oooh heerlijk die laatste stress momentjes. Geniet er van.straks uren chillen in het vliegtuig .
  2. Sil:
    29 april 2014
    Leuk he die laatste uurtjes... We lezen graag jullie reis mee! X
  3. Renate:
    29 april 2014
    Joehoe wat een heerlijk vooruitzicht! Trouwe bloglezer wordt blogger nu kan ik me verheugen op jullie verhalen! Veel plezier en succes met de laatste pakstress. Xxx
  4. Peter van der Klugt:
    29 april 2014
    Hopelijk kunnen jullie slapen straks, zodat jullie morgen fris en fruitig kunnen vertrekken!