Arches National Park (maandag 12 mei Moab - Moab)

12 mei 2014 - Arches National Park, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen na een koude nacht rustig aan van start gegaan. Het is nog wel koud, ik heb zelfs schoenen, lange broek, trui en jas aangedaan, maar het is droog ook weer fijn. Op het programma staat het Arches National Park. Binnen het park twee wandelingen gemaakt. De eerste van af Davils Garden Trailhead, Landscape Arch. De tweede van af het punt THE Windows Section. In het park natuurlijk weer de nodige bijzonder mooie taferelen gezien en gefotografeerd. Heel apart is toch om te zien dat grote rotsblokken al staan ze met een klein puntje op de ander blijven staan, maar voor hoe lang?  Na het bezoek hebben we ons opgesplitst en zijn ons eigen weggegaan. Dorpje bezoeken, boodschappen doen ( tuurlijk kwamen we elkaar in de supermarkt tegen ), F & H nog op zoek naar wijn daar ze dat in de supermarkten van Utha niet mogen verkopen. We zijn beiden niet al te laat weer terug op de camping van Moab waar we voor de tweede nacht blijven. We besluiten nu ons reisschema te bespreken daarna eten en dan rust.

Mijntje